Silver Member Username: Purplehase_bongBC Canada Post Number: 326 Registered: Apr-04 | just kidding. but i was sitting at a stop light pounding my music as hard as i can and well my rear veiw snapped off clean ![]() http://i24.photobucket.com/albums/c45/wolfcalibur/IMGP2216.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c45/wolfcalibur/IMGP2221.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c45/wolfcalibur/IMGP2224.jpg |
Platinum Member Username: InsearchofbassPost Number: 11398 Registered: Jun-04 | Bass can get pretty violent haha. |
Silver Member Username: Mpinto19kDallas/Fort Hood, Tx Post Number: 123 Registered: Feb-09 | Hah that's shitty... or is that awesome? |
Diamond Member Username: WingmanaliveWww.stainles... .ecrater.com Post Number: 20368 Registered: Jun-06 | Gorilla glue.![]() |
Silver Member Username: Purplehase_bongBC Canada Post Number: 327 Registered: Apr-04 | wow its a pain in the a$s to replace the base on these, i guess ill be rolling without a rearview ![]() |
Gold Member Username: Hittin1TEAM REVOLUTIONLake Charles... Post Number: 3143 Registered: May-07 | Rearview mirrors are overrated |
Gold Member Username: JoebruceTC Sounds/DLS Post Number: 2553 Registered: May-04 | Oh no! ![]() |
Gold Member Username: JkidderWorlds gunna end, In 2012 Post Number: 4066 Registered: Nov-05 | lmao i swear to god before opening this thread i was going to say the EXACT same thing... "Rearview mirrors are overrated" |
Gold Member Username: Hittin1TEAM REVOLUTIONLake Charles... Post Number: 3146 Registered: May-07 | lol... IF mine could stay attached AND not move enought to see out of it, then I could see.................my sub box!?!lol |
Silver Member Username: Purplehase_bongBC Canada Post Number: 328 Registered: Apr-04 | ya im not even gonna put one on, it will probly break or fall off again lol. |
Silver Member Username: WickedbassNashville, Tn Post Number: 557 Registered: Jan-08 | Yeah man it sucks, mine has been gone for a while. ![]() But mine broke when it fell. ![]() ![]() |
Platinum Member Username: Nd4spd18Philadelphia, PA Post Number: 10361 Registered: Jul-06 | You will need to get it back on for inspection so think about that |
Gold Member Username: Hittin1TEAM REVOLUTIONLake Charles... Post Number: 3148 Registered: May-07 | you only need to have 2 mirrors that are functional. If he has both door mirrors then it will pass. |
Silver Member Username: Purplehase_bongBC Canada Post Number: 329 Registered: Apr-04 | Mark nailed it, only two mirrors are required. ill probly throw one on anyways. |
Gold Member Username: DeadrabitMarionville, MO Post Number: 1641 Registered: Jun-07 | i think the mirrors depend on what state u live in |
Platinum Member Username: Nd4spd18Philadelphia, PA Post Number: 10366 Registered: Jul-06 | It does. In PA at least you have to have rear view and drivers side. Pass side optional. |
Gold Member Username: SomedonniedudeIllinois Braaap MX Post Number: 2571 Registered: May-07 | Haha. Lil john is a lil bast@rd!!! That Dbag ripped a dust cap off on of my subs! We need to get him under control... |
Silver Member Username: Purplehase_bongBC Canada Post Number: 330 Registered: Apr-04 | SomeDonnieDude LMFAO.!! M.S. I currently live in canada so im good to go :P |
Platinum Member Username: Rovin1 15 = 149.5 DBs ...Trinidad & T... Post Number: 14926 Registered: Jul-05 | i remembered when mine broke off when i had my pair of 12" type Rs in its 1st box ... looks just like wickedbass pics except mine luckily didnt break because it hit my hand lol what i did was drill straight thru it & used some self threading screw to attach it directly to the frame of the roof - never got loose going on 4yrs now... |