Silver Member Username: Jeffless600Post Number: 130 Registered: Feb-06 | I just keep thinking when i turn my sub up that im going to go deaf or damage my hearing...how loud does it have to be to damage your hearing?? |
Silver Member Username: Timothy_314Post Number: 112 Registered: May-06 | YOUR GONNA GO DEFF!!!!! |
Gold Member Username: Iufan4lifeulPost Number: 1057 Registered: May-05 | WERE ALL GONNA DIE!!!!! AHHHHHHHHH!!! |
Silver Member Username: Timothy_314Post Number: 114 Registered: May-06 | AHHHHHH!!!! wait what? lol i cant hear you? |
Silver Member Username: MixneffectOrangevale, Ca. USA Post Number: 922 Registered: Apr-05 | 130 dB is the threshhold of pain. 160 dB is instant perforation of the ear drum. One may start to lose hearing even after prolonged exposure to sound at even 110 dB. |
Silver Member Username: ZepcoeTN Us Post Number: 337 Registered: Apr-06 | lol Great! Im F*cked. but the truth is i really couldnt give a sh!t. lol |
New member Username: KrisackermannPost Number: 1 Registered: May-06 | if i have 2 alpine type r's and and a 1000watt amp wat would the dB be.. |
Gold Member Username: Basshead86Google is your Friend, FL Post Number: 3466 Registered: Aug-05 |
then i know mine is at least 130 b/c when people listen to mine they say there ears hurt a little bit. lol |
Silver Member Username: Timothy_314Post Number: 118 Registered: May-06 | lol mine hurt some times but them im like Fu(k it it don't hurt im a pu$sy then i turn it up more LOL! :D |
Silver Member Username: MixneffectOrangevale, Ca. USA Post Number: 924 Registered: Apr-05 | http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/sound/deaf.html#c1 |