Silver Member Username: Subzer0Richmond, KY USA Post Number: 506 Registered: May-05 | 2 kicker 12" solobaric L5s dual 4 ohm 600 watt rms subs ( black cone ) 2 bass shakers AURO PRO TI EDITIONS ( harder to find, top fot he line ) lightning audio amp for the shakers. 3000 watt legacy red series amp with bass knob. ( class D 400x1 @ 4 ohm 800x1@2 ohm 3000x1@1 ohm max) I'll trade all this together for best 12s offered. I'd like to have soem nice SQL subs.. but all offers considered. I will also sell anything listed for cheap. |
Silver Member Username: Subzer0Richmond, KY USA Post Number: 507 Registered: May-05 | woah is anyone else's board messed up?? mine won't show any posts. |
Silver Member Username: TboltCollipark, GA Post Number: 348 Registered: Dec-04 | wtf mine is messed up too |
Silver Member Username: TboltCollipark, GA Post Number: 349 Registered: Dec-04 | The only threads that work are amplifiers and acessories. |
Bronze Member Username: BelieveIllinois Post Number: 42 Registered: Jun-05 | looks like the spotlight is on this thread. |
Bronze Member Username: ProksPost Number: 38 Registered: Aug-05 | Ya wtf this is the only post wtf grrrr man wtf haha stupid fourm |
Silver Member Username: Subzer0Richmond, KY USA Post Number: 510 Registered: May-05 | lol funny thing i was posting while it messed up and hit post like 3 times.. i'm sexy . and guys.. do you think i will get some ok 12s for this I have for trade?.. |
Silver Member Username: Rob_brownPost Number: 236 Registered: Jul-04 | the forum does this sometimes.. it'll be okay in a few hours i think |
Silver Member Username: Subzer0Richmond, KY USA Post Number: 511 Registered: May-05 | ^_^ I hope.. it's the only one I use lol |
Silver Member Username: Subzer0Richmond, KY USA Post Number: 512 Registered: May-05 | ^_^ I hope.. it's the only one I use lol |
Silver Member Username: Subzer0Richmond, KY USA Post Number: 513 Registered: May-05 | ugh this forum is starting to suck lol ;). |
Silver Member Username: Subzer0Richmond, KY USA Post Number: 514 Registered: May-05 | ugh this forum is starting to suck lol ;). |
Silver Member Username: Fastbastard1977Lousiville, Ky Usa Post Number: 166 Registered: May-05 | yeah i couldnt get this form up till about a min ago |
Silver Member Username: Subzer0Richmond, KY USA Post Number: 521 Registered: May-05 | BUMP |