Silver Member Username: Killer44Ontario Canada Post Number: 441 Registered: Dec-04 | One mmats 12inch pro series(250rms) in a 1.25 cuft sealed enclosure pushes be a BX605D which will be putting out 300@20hms (sub is dvc 4ohm) this will go in a reg cab mazda(my brothers truck)... |
Gold Member Username: B101Queen City, NC USA Post Number: 1892 Registered: Sep-05 | it should SLAM hard... u will be surpised! |
Silver Member Username: Killer44Ontario Canada Post Number: 442 Registered: Dec-04 | which do u think would be louder b, his system(my brother) or mine which is 2 compvr10's in about the same size boxes each with a orion 600d running them....?(mine are in a reg cab s10) |
Gold Member Username: B101Queen City, NC USA Post Number: 1896 Registered: Sep-05 | u have 2 subs & double the power he has, so on paper you should have the edge.. u have twice as much cone area, and double power... dont be surpised if his still sounds just as loud as yours! mmats are SPL subs, so its going to get loud! |
Silver Member Username: Killer44Ontario Canada Post Number: 444 Registered: Dec-04 | well both of the subs are mine...the mmats used to be in my probe and it pounded with only 180 watts but it was in a bandpass enclosure...so i was wondering if i should give him my 10"cvr's and use the mmats for my truck? |
Gold Member Username: B101Queen City, NC USA Post Number: 1901 Registered: Sep-05 | i would try both in your truck, then give him which ever u didnt like the most! its hard to tell u which will be louder online.. to be exact u will need to measure the dbs, but by ear u will know what u like! |
Silver Member Username: Killer44Ontario Canada Post Number: 449 Registered: Dec-04 | hey B how much power do u think i could throw at that mmats without it dying out? like i mean for everyday use, not a single sound burp...thanx killer.... |
Silver Member Username: Killer44Ontario Canada Post Number: 452 Registered: Dec-04 | bump... |